Компанія «NewAvto» здійснює повернення та обмін товарів належної та неналежної якості згідно Закону «Про захист прав споживачів».

Протягом 14-ти днів з моменту покупки Ви маєте право на повернення або обмін товару.

Зворотна доставка товарів належної якості здійснюється за рахунок компанії.

 

Процедура повернення товару Належної якості*:

  • зателефонуйте на номер 0502316379 та повідомте про намір повернути оплачений товар;
  • надішліть нам товар перевізником;
  • повідомте номер декларації надісланої посилки та номер банківської картки для повернення вартості товару;
  • після отримання, перевірки вмісту посилки на відповідність умовам повернення товару, ми повертаємо Вам гроші на банківську карту або надсилаємо інший товар протягом 3 робочих днів.

 

Процедура повернення товару Неналежної якості**:

  • зателефонуйте на номер 0502316379 та повідомте про намір повернути оплачений товар;
  • повідомте номер декларації відправленої посилки та номер банківської картки для повернення коштів;
  • після отримання товару протягом 3 робочих днів ми повертаємо Вам гроші на банківська карту або надсилаємо інший товар.

Усі послуги перевізників або комісії за переказ грошей відбуваються за рахунок компанії.

 

*Товар належної якості це:

  • товар не був у вживанні і не має слідів використання споживачем: подряпин, сколів, потертостей, плям і т.п.;
  • товар повністю укомплектований і збережена фабрична упаковка;
  • збережені всі ярлики і заводське маркування;
  • товар зберігає товарний вигляд і свої споживчі властивості.

 

**Товаром неналежної якості слід вважати такий, що не відповідає вимогам нормативних документів або вимогам, які до нього пред'являються, наданій щодо нього виробником чи продавцем інформації.

 

Обмін та повернення товару здійснюється через Нову пошту або за адресою: Волинська обл, Луцький р-н, с. Підгайці, вул. Промислова 2, 45602.

 

Ми покриваємо витрати доставки лише у тому випадку, коли товар був не належної якості. Якщо товар належної якості, всі витрати несе покупець.

 

Згідно із Законом «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, що зазначені у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, не підлягають поверненню та обміну.